مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-21سياسي

اجرای 75 ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان املش


فرمانده سپاه ناحیه املش، از اجرای 75 ویژه برنامه هفته بسیج در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان املش خبر داد و گفت: 500 بسته معیشتی به ارزش 500 هزار تومان توزیع می شود.

- سرهنگ علی مهدی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بسیاری از پیشرفت های شکور مرهون تفکر بسیجی است، اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال بسیج پاره تن مردم است.

وی از اجرای 75 ویژه برنامه هفته بسیج در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان املش خبر داد و تصریح کرد: نواختن زنگ هفته بسیج، رژه خودرویی، جشنواره فعالات فضای مجازی و تجلیل از برترین ها، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج، سه یادواره شهدا، پیاده روی خانوادگی و.

در هفته بسیج برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان املش، از افتتاح دو واحد مسکن محرومین در مشکله و موسی کلایه خبر داد و گفت: با توجه به آبی شدن وضعیت کرونایی شهرستان، برگزاری مراسم دعای ندبه و میقات صالحین با رویکرد تربیتی و معرفتی در دستور کار قرار دارد.

مهدی پور، مواسات و کمک های مومنانه را یکی از ماموریت های بسیج دانست و افزود: در هفته بسیج امسال 500 بسته معیشتی هر کدام به ارزش 500 هزار تومان را در سطح پایگاه های مقاومت توزیع خواهیم کرد؛ همچنین برگزاری محفل انس با قرآن در املش و رانکوه، نمایشگاه کتاب و عکس، ویز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 75 ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان املش

اجرای 75 ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان املش